- Details
-
Created: Thursday, 04 February 2016 03:31
На основание чл. 90 и чл. 91 от Кодекса на труда и чл. 45, чл. 49, ал. 2, чл. 48 от Правилника за организацията и дейността на асоциациите по водоснабдяване и канализация
О Б Я В ЯВ А:
конкурс за длъжността: Инженер ВиК - ВиК експерт на Асоциация по ВиК - Благоевград, със седалище: гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев“ № 9, брой работни места 1, при следните условия:
І. Характер и срок на трудовото правоотношение – неопределен, със срок за изпитване 6 месеца в полза на работодателя, при 8 часов работен ден, 5 дни седмично.
ІІ. Описание на длъжността: ВиК експертът на Асоциация по ВиК - Благоевград
1. следи за точното изпълнение на договора с В и К оператора;
2. следи за правилното стопанисване, поддържане и експлоатация на В и К системите и съоръженията в обособената територия;
3. изгражда и поддържа регистър на всички В и К проекти на обособената територия, финансирани от фондове на Европейския съюз;
4. участва или контролира изработването на регионалния генерален план на В и К системите и съоръженията и генералния план на агломерации над 10 000 е. ж. на В и К системите на обособена територия и на инвестиционните програми към тях;
5. изпълнява и други задачи, посочени в правилника или възложени му от председателя на асоциацията.
Размер на основната заплата от 420 лв. до 800 лв.
Длъжностната характеристика е на разположение на кандидатите в Центъра за административно обслужване, Областна администрация Благоевград, гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев“ № 9
ІІІ. Начин на провеждане на конкурса - събеседване с кандидатите.
ІV. Изисквания към кандидатите:
1. Образование –висше инженерно образование в областта на В и К;
2. Професионален опит: не по-малко от 1 година професионален опит в областта на В и К, като с преимущество е професионален опит във ВиК Оператор;
3. Да притежават необходимите професионални и нравствени качества;
4. Да познават добре нормативната уредба в областта на В и К сектора и неговото регулиране;
5. Компютърна грамотност: MS Office, Internet.
V. Необходими документи за участие в конкурса.
Кандидатите подават лично или чрез пълномощник писмено заявление /свободен текст/ за участие в конкурса. Към заявлението се прилагат:
1. Професионална автобиография;
2. Ксерокопие на Диплома за завършено образование;
4. Ксерокопие от трудовата книжка и от други документи, удостоверяващи професионален опит.
5. Свидетелство за съдимост.
6. Карта за медицински преглед.
VІ. Място и срок на подаване на документите:
Заявленията ще бъдат приемани от 8.30 до 17,30 ч. в Центъра за административно обслужване, Областна администрация Благоевград, гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев“ № 9. Длъжностно лице, което ще приема документите – Мирослава Ибишева – технически сътрудник в дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“.
Срок - един месец от публикуването на обявлението в местния печат /в-к „Струма“/.
Всички съобщения във връзка с конкурса ще бъдат поставяни на таблото в Центъра за административно обслужване и на интернет страницата на Областна администрация Благоевград /www.bl.government.bg/. Длъжностно лице, което ще приема документите – Мирослава Ибишева – технически сътрудник в дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост“.
VІІ. Процедура: Конкурсът ще се проведе от конкурсна комисия на три етапа. В рамките на първия етап комисията разглежда постъпилите заявления като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на изискванията за заемане на длъжността. Комисията допуска до участие в конкурса единствено кандидатите, които напълно отговарят на изискванията, посочени в обявата. Във втория етап допуснатите кандидати решават тест, за оценяване на познаването на нормативната уредба, свързана с упражняване на длъжността. В рамките на третия етап комисията чрез събеседване оценява допуснатите кандидатите чрез поставяне на въпроси, свързани с: оценяване на комуникативна компетентност, професионална компетентност и професионална мотивация за работа във ВиК асоциацията.